Bukan sekadar blog

Featured

TAN SRI MUHYIDDIN DAN PPBM AKAN TARIK SOKONGAN DARI KERAJAAN PN KERANA TAK BERPUAS HATI LAYANAN YANG DIBERI KEPADA PARTINYA

Lepas TS Muyiddin letak jawatan je, keluar habis semua belang-belang yang dia sembunyi masa jadi PM dulu. Sekarang ni masa rakyat terkesan dengan banjir, dia nak buat hal untuk tarik sokongan dari kerajaan PN pulak sebab tak puas hati dengan layanan diberi kepada PPBM.

Dah la masa rakyat tengah susah sebab banjir, dia boleh rileks bagi ucapan dekat Perhimpunan PPBM siap ada bunga api lagi. Sekarang masa pemimpin-pemimpin UMNO tengah tolong rakyat untuk selesaikan masalah banjir, dia boleh nak pentingkan dendam politik dari rakyat.

Isunya dia ni lah salah seorang pemimpin yang menerajui kerajaan PN. Kenapa nak jatuhkan kerajaan yang dia sendiri tubuhkan? Tak pasal-pasal perangai dia ni tak ubah macam ahli politik katak lain dan dia tak tahu ke apa nasib yang jadi dekat katak politik?

Sekarang rakyat dah hentam kerajaan sebab tindakan NADMA dan menteri-menteri yang buat kontroversi. Siapa yang menerajui NADMA dan siapa yang buat majlis rasmi nak lancar bantuan? Ahli PPBM kan?

Ke ni usaha dalaman TS Muhyiddin nak sabotaj kerajaan supaya rakyat benci dekat kerajaan Ismail Sabri? Kalau ada masalah bincang secara dalaman la untuk baiki PN bukannya buat keputusan nak undir diri. Ini nak cetuskan polemik politik masa bencana pulak.

Tak ingat ke siapa yang merayu dekat UMNO dulu masa nak tubuhkan kerajaan PN? Takkan TS Muhyiddin dah lupa kot. – Malaysia Gezzete

Loading...

Leave a Reply